Robin
(admin)
|
» Gepost op: 11 december 2008 om 23:18
|
|
Omdat het een beetje lame is om voor elk dope concert dat er aan komt een nieuw topic aan te maken.
Jedi Mind Tricks: 8 februari in de Melkweg. 20.-
Toegevoegd na 2 uren 53 minuten 33 seconden:
Ik ben toch nog aan het overwegen om naar D12 te gaan... het is dan wel zonder Eminem, maar opzich is Bizarre wel al genoeg reden Als Bizarre alleen had opgetreden, was ik sowieso gegaan
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 11 december 2008 om 23:19
|
|
Als ik ging, ging ik voor Royce.. die man is held
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 11 december 2008 om 23:23
|
|
Nouja het concert is uitgesteld, het is nu in eind maart. En zo duur is het ook niet. Dus laten we gewoon fokkit zeggen, en gaan.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 11 december 2008 om 23:31
|
|
fokkit
|
|
Roeboe
(moderator)
|
» Gepost op: 12 december 2008 om 8:28
|
|
en gaan.
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 12 december 2008 om 11:39
|
|
Hoe duur is t precies?
JMT ga ik niet nog een x checken denk, de paar keer dat ik die nieuwste cd heb geluisterd kan die me toch niet overtuigen.
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 12 december 2008 om 11:41
|
|
D12 is 22.- geloof ik. JMT ook zoiets
Toegevoegd na 1 minuut 22 seconden:
JMT ga ik zo goed als zeker wel heen btw, ik heb ze nog niet gezien. En de klassiekerts als Heavy Metal Kings gaan ze toch wel doen, dat is al genoeg reden. De nieuwe cd heb ik nog niet goed gecheckt btw.
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 12 december 2008 om 11:48
|
|
Die helden moet je ook zeker een x gezien hebben, ondanks dat het niet de beste show is die je zult zien. Bij mij was Reef The Lost Cauze ook mee, en deden ze ook wat AOTP shit. Ja kan je wel van uitgaan, ze doen gewoon van alles wat.
Hmm 22 is niet veel, even over nadenken en overleggen.
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 12 december 2008 om 12:01
|
|
Voor D12 of JMT? (@ niet veel & overleggen)
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 12 december 2008 om 12:26
|
|
Overleggen D12, JMT denk ook wel maar die ga ik niet. Niet veel @ beide
Is t btw Oude Zaal of The Max?
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 12 december 2008 om 22:10
|
|
D12 in The Max, JMT in oude zaal
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 12 december 2008 om 22:28
|
|
Vorige x was JMT ook oude zaal, ik denk dat ze dat liever hebben ofzo.
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 16:34
|
|
Ey Robin jij bent toch zon flyer verzamelaar, ik heb lekker de Missing Link flyer
Ik ga der ook heen trouwens, dit weekend kaartje kopen.
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 16:50
|
|
Eeeeh UMPH... waar heb je die gehaald dan
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 17:11
|
|
Lag in een schoenenzaak, weet niet meer welke, dacht de Brittain.
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 19:31
|
|
Aight, dan ga ik morgen eens een rondje langs de platenzaken maken, kom ik hem zeker wel tegen
Toegevoegd na 2 uren 2 minuten 9 seconden:
Delinquent Habits in P3 Purmerent op 3 januari
Club 3VOOR12/Amsterdam hiphop editie at Bitterzoet - Diggy Dex, Surya, M.O. & Brakko op 29 januari <- hier wil ik best heen
EPMD op 25 februari in Watt
|
|
Syntax Error
(moderator)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 20:20
|
|
Bleh.. Van mij mag het wel weer lente/zomer worden, dan komen de vette festivals (met Manu)
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 20:27
|
|
EPMD ook in 013..
En: Lol, wil je niet eens een keer iemand anders dan Manu zien? Misschien wordt je daar dan ook groupie van.
|
|
Syntax Error
(moderator)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 20:31
|
|
Jawel ik wil best ook andere artiesten zien (denk: DiggyDex - waarmee ik bedoel dat ik daar ook heen ben geweest terwijl Manu er niet was)
Maar mijn algemene zin in concerten is in de winter wat minder, ik weet niet waarom maar ik heb ff helemaal geen behoefte om mensen live te zien
Kan er ook mee te maken hebben dat de artiesten me niet zo trekken en dat ik degenen die me wel trekken dit jaar al meerdere keren heb gezien
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 20:33
|
|
Dat zou ook apart zijn, als ze jou trekken WHAHAH nee laat maar.
|
|
Syntax Error
(moderator)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 20:34
|
|
Ik wou er nog no homo bij zeggen
|
|
Roeboe
(moderator)
|
» Gepost op: 19 december 2008 om 22:23
|
|
Maar je deed het niet!!!!
|
|
Syntax Error
(moderator)
|
» Gepost op: 20 december 2008 om 0:06
|
|
Nee, ik dacht: waarschijnlijk is Robin ondertussen wel over z'n "IEWL" fase heen
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 24 december 2008 om 2:09
|
|
De laatste keer dat Dylan optrad in Nederland was op 8 en 9 april 2007 in de Heineken Music Hall te Amsterdam. Op 10 en 11 april (en 12 april) 2009 hoopt de zanger weer terug te keren naar Nederland voor optredens in diezelfde Heineken Music Hall in Amsterdam.
EEEEH
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 24 december 2008 om 10:40
|
|
Alleen de kaarten zijn 80.-
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 24 december 2008 om 10:53
|
|
80 euro hahahaha.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 24 december 2008 om 11:25
|
|
/care
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 27 december 2008 om 18:56
|
|
Straks Missing Link dus . Je ziet ons Robin.
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 28 december 2008 om 19:28
|
|
Dat was dope haha. Discodansen enzo!
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 28 december 2008 om 20:12
|
|
Godverdomme, ik had bijna m'n review af, druk ik op een verkeerde knop...
Anyway, het was aan. Misschien heb ik straks zin om het opnieuw te schrijven
Toegevoegd na 34 minuten 47 seconden:
Het was best vet, ondanks het te strakke tijdschema. Ze wilden tussen 21:00 en 0:00 acht acts doen, wat niet echt handig is. Daardoor kreeg GMB bijvoorbeeld maar 10 minuten...
Na de tyfuskou overwonnen te hebben ( ) kwam ik binnen meteen Jurg, Ty en hun groepje tegen, wat wel relaxed was.
Het begon al goed op tijd met Kleine Jay & Cartes. Ik had ze liever later op de avond gezien, maar goed. Desalniettemin was hun show wel hard, hun nieuwe single is vet.
Daarna kwam Turk (met Snelle Jelle), die een beetje tegenviel. Zijn tracks komen gewoon niet echt over live.. alleen Be on de kijkuit was hard. Zijn backup stond er nogal voor janlul, hij stond er alleen maar een beetje met z'n mic Hij zei helemaal niets...
Spackees was wel hard, precies de show die je van Spacekees verwacht. Hij begon met Ik wil een meisje en zijn verse uit Wat wil je doen dan, die ik niet verwachte Daarna deed hij wel nieuwe tracks: Ik ben fire, Crack voor de liefhebber en Pe Pe Pe geloof ik. Die laatste was echt hard, gingen Ty en ik meerappen Persoonlijk hoogtepunt van de avond.
Daarna kwam een nieuwe act van Missin' Link, Skinto. Ik heb het niet helemaal gezien omdat ik dorst had, maar het was wel oke. Beetje dancehall-achtig, veel energie.
Na de pauze van 10 minuten kwam GMB, die zelf ook maar 10 minuten had... Dat was wel lame, hij had wel een goede show namelijk. 10 minuten is gewoon echt te weinig.
Daarna begon de avond echt, met Winne. Hij heeft veel in de sportschool gezeten, hij is nu al helemaal een gorilla geworden Hij deed zijn gebruikelijke show, hard als altijd. Het is wel weer eens tijd voor wat nieuws tho.
Jawat deed wel eindelijk wat nieuwe tracks tussen zijn gebruikelijke tracks. Werd ook wel tijd na drie jaar dezelfde show Zijn nieuwe tracks zijn niet zo energievol als zijn oude, maar zo op het eerste gehoor wel vet.
Afsluiter Kohfie Konnect was wel echt weer hard. Het kwam wat langzaam op gang, maar toen het eenmaal op gang was bleef het ook hard. Jammer dat ze Doorhalen niet deden wegens tijdgebrek, was wel mogelijk, Hux en DiggyDex waren er.
Al met al gewoon een harde avond. Kohfie's show was om half 1 ongeveer afgelopen, we zijn nog ongeveer een uur gebleven in de Melkweg. Beetje chillen en lame dansen. Nog even wat gegeten bij de Mac (McBiertje ) en toen weer naar huis gegaan.
Toegevoegd na 35 minuten 15 seconden:
Lol het is echt een lelijke review geworden
|
|