ALBUMS KGV EN FOTOSYNTHESE
   » Index » Nieuws
        Nieuwe post
Pagina 1 van 1
11 posts
706 views
Robin
(admin)
» Gepost op: 11 september 2008 om 20:12
[persbericht]
Positieve toekomstvisie na “Negatief Beeld”! Zaterdag 27 september zal de dag zijn waarop de pure en onvervalste essentie hiphoppers hun harten kunnen ophalen als zijnde “Harde Kern”, dit is namelijk de dag dat het gelijknamig album van KGV het daglicht zal gaan zien. Het album “Harde Kern” brengt nadrukkelijk ijzersterke producties naar de voorgrond in combinatie met concrete recht voor je raap teksten, want zoals producer/mc Benzie zelf zegt: “Je kunt gruwelijk hard rappen, maar als de beat slap is, stelt een rap weinig voor”. De eerder verloren opnamens van destijds opgenomen nummers voor een nieuw project hebben KGV er niet van weerhouden steevast nieuwe genadeloos harde tracks te fabriceren die eerder werk zullen ontstijgen. “Harde Kern” wordt 27 september gereleased in de 013 te Tilburg.

Alsof bovenstaande nog niet genoeg is zal diezelfde avond de 15-jarige belofte uit Brabant zijn eerste kennismakingsmateriaal te gehoren brengen aan het grote publiek. Fotosynthese dropt dan namelijk zijn “Grootspraak EP”, waarop de gedachtengangen en zienswijzen van dit jong talent op exeptionele wijze bloot worden gesteld in rijmvorm over producties van zowel Benzie (KGV) als Ben Jur (Van Kwaad Tot Erger) “Op ‘Grootspraak’ wil ik vooral laten zien wat ik tot dusver daadwerkelijk kan, en met de middelen die me momenteel hierbij gegunt zijn ben ik gezegend en heb ik niks dan lovende woorden over voor deze EP.”- aldus Fotosynthese.

De entree op deze avond bedraagt 5,- euro, maar voor 10,- euro entree heb je een exemplaar van zowel KGV’s “Harde Kern” evenals de “Grootspraak EP” van Fotosynthese. Zaterdag 27 September @ 013, Tilburg!
[/persbericht]
Syntax Error
(moderator)
» Gepost op: 11 september 2008 om 20:20
Damn @ 15 jaar Maarre ik ken hen helemaal niet dus ik heb niet zoiets van SOOOO HEY! Daar wil ik graag heen!
Roeboe
(moderator)
» Gepost op: 11 september 2008 om 20:51
KGV belooft veel, Fotosynthese heeft, dacht ik, een track met Kamer Van Cokehandel.. toen vond ik hem niet heel goed geloof ik.
Diek
(admin)
» Gepost op: 11 september 2008 om 20:58
Foto heeft idd die hook up met de Kamer ja, ik vond hem wel hard komen.
KGV, ja, meer hoef ik niet te zeggen eigenlijk. Standaard dope, boks naar Benz
Jurgio
(moderator)
» Gepost op: 11 september 2008 om 21:48
YES Nieuw KGV materiaal, Negatief Beeld is echt classic.
Diek
(admin)
» Gepost op: 12 september 2008 om 9:04
Syntax Error schreef:
Damn @ 15 jaar Maarre ik ken hen helemaal niet dus ik heb niet zoiets van SOOOO HEY! Daar wil ik graag heen!

http://www.myspace.com/fotosynthese

hier is de titeltrack te checken, beat is sowieso hard, Foto komt er niet echt super op vind ik
Robin
(admin)
» Gepost op: 12 september 2008 om 9:10
Ik ga sowieso niet btw, ik heb al een afspraak staan.
Jurgio
(moderator)
» Gepost op: 12 september 2008 om 15:07
Me too, maar was ook niet van plan voor een Nederlandse act zover te reizen. Dvd is de enige uitzondering.
Diek
(admin)
» Gepost op: 18 september 2008 om 11:08
De entreeprijs is wel redelijk gunstig trouwens, 10tje voor beiden cd's + entree
Syntax Error
(moderator)
» Gepost op: 18 september 2008 om 12:48
Dat is wel vet idd..
Jurgio
(moderator)
» Gepost op: 18 september 2008 om 12:50
Goed geprijst ja.
  » Index
   » Nieuws

Pagina 1 van 1
11 posts