GAMES TOPIC
   » Index » Media³
        Nieuwe post
Pagina 1 van 9
257 posts
6058 views
Diek
(admin)
» Gepost op: 11 november 2007 om 19:45
Welke console heb je, welke games speel je het meest, welke toffe games moeten er uitkomen enz.
Kortom, alles over games hiero.

Ik begin meteen met een vraagje, ik heb een ps2 en ben van plan sowieso deze games te orderen:

PSE 2008
FIFA 2008
WWE Smackdown vs Raw
NFS ProStreet
NBA 2008

Iemand nog tips over welke games ik nog kan rocken voor de PS2?
Roeboe
(moderator)
» Gepost op: 11 november 2007 om 19:48
Ik heb een X-Box oldschool ding, ik doe er niks mee, mijn broertje gamed er wel eens op, ik heb een game boy color, waar ik verder ook niks mee doe. Op de laptop het ik 1 spel en dat is GTA San Andreas, en de enige game die ik nog ga spelen is die nieuwe GTA, de rest boeit me niet zo, ben geen game fan.
Jurgio
(moderator)
» Gepost op: 11 november 2007 om 19:50
Ik heb al best veel consoles gehad en heb best veel gegamed ook maar doe het de laatste tijd eigelijk zo goed als nooit meer. Ja Football Manager 2008 nu afentoe.

Op de PS2 mag je in mijn smaak niet overslaan:

Alle GTA delen
Black
Canis Canem Edit
Warriors
Brother In Arms
Godfather is wel tof ook
Brother In Arms
Tony Hawk Underground

Diek
(admin)
» Gepost op: 11 november 2007 om 19:51
Ik ook niet zo, maar is leuk als je eens een halfuurtje niks te doen hebt, Daarom ook alleen sport/race spellen, ik hou ook niet zo van shooters en strategy games, GTA erbuiten gelaten want die is classic

Toegevoegd na 42 seconden:

@ Jurg: Brothers in Arms, Godfather, GTA en Black heb ik ja..
Godfather heb ik vooral veel met Robin gespeeld, dat was wel master
Jurgio
(moderator)
» Gepost op: 11 november 2007 om 19:51
Jep, elk GTA deel is goed.

Qua racers is Grand Turismo 4 kenkergoed
Robin
(admin)
» Gepost op: 11 november 2007 om 21:42
Ik speel weinig games... Pro Evo heb ik veel gespeeld, maar daar is m'n laptop goed genoeg voor, en ik heb geen zin meer om op de vaste pc te gaan... same voor GTA SA, maar die heb ik al 3 keer uitgespeeld en dan is hij toch wat minder leuk meer...

Football Manager 2008 speel ik ook af en toe, als tijddoder.. als ik maar een korte tijd te doden heb, speel ik wel eens mijnenveger of iets dergelijke

De nieuwe GTA, daar kijk ik toch wel echt heel erg naar uit, alleen het zal nog wel een tijdje duren voordat ik hem kan spelen... maar hij zal zeker echt heel vet worden.
Jurgio
(moderator)
» Gepost op: 11 november 2007 om 21:44
God Of War voor de PS2 is ook fokking vet trouwens, die mag je ook niet missen.
Roeboe
(moderator)
» Gepost op: 12 november 2007 om 14:37
En op mijn rekenmachine heb ik ook heel veel spelletjes, dus dat is wel de ultieme console voor mij
Diek
(admin)
» Gepost op: 9 maart 2008 om 21:07
Mijn pa wilt een blu-ray speler, toen zei ik: ik wil een PS3, daar zit zo'n ding standaard in dus waarom koop je die dan niet meteen, zijn we allebei blij..
Dus dat gaat 'ie doen..
Volgens mij wordt het de 40gb versie, met 2 controllers en FIFA'08..
Over twee weken ongeveer zal hij dan wel in de hizzuis zijn.

Damn ik kan echt niet wachten tot GTA IV uitkomt, ik hoop dat als hij uitkomt dat ik dan meteen geld heb om hem te kopen
Eric » Gepost op: 9 maart 2008 om 21:28
Een gamecube die ik nooit gebruik!

met ssx3, fifa 04 en 05, thug2, XIII, zelda: tww, super mario kart, tennis en sunshine
Diek
(admin)
» Gepost op: 9 maart 2008 om 21:50
Bol.com zegt dat GTA eind april komt, en de prijs valt me ook nog redelijk mee (59.95)

*gaat kwijlend maar weer eens de trailers kijken*

Jurgio
(moderator)
» Gepost op: 9 maart 2008 om 22:03
Hehe GTA ga je met bol.com niet eind april krijgen, die is al helemaal dood gepre-orderd. 30 april wordt die verwacht idd, ik zou hem in een winkel reserveren want die game gaat fucking veel gekocht worden. Wordt een sicke game, site ziet er erg goed uit ook.
Eric » Gepost op: 9 maart 2008 om 23:05
dan preorder je hem toch zelf ook?
Jurgio
(moderator)
» Gepost op: 9 maart 2008 om 23:26
Dat zeg ik, maar niet bij bol.com want daar hebben al teveel mensen het gedaan was bij GTA: SA ook zo.
Eric » Gepost op: 10 maart 2008 om 0:05
okeedoo
Diek
(admin)
» Gepost op: 10 maart 2008 om 9:54
Ik belde 3 dagen voor de officiele release van GTA: SA Dixons op, hadden ze hem daar al liggen, maar ze mochten hem eigenlijk niet verkopen maar omdat ik voor openingstijd belde mocht ik hem komen halen als enige, maar ik mocht het tegen niemand zeggen
Robin
(admin)
» Gepost op: 10 maart 2008 om 13:03
Nu gaan ze dit lezen en je een keiharde pimpslap geven
Zedonite » Gepost op: 10 maart 2008 om 18:51
PES 2008 op de PS3 speel ik veel. En Snes emulator, NeoGeo emulator, God of War & Patapon op PSP.
Gewoon Rens » Gepost op: 10 maart 2008 om 22:28
ikke speel Super Mario Galaxy (als justin hem terug geeft
super paper mario
en wacht op Mario Kart en Super Smash Brawl (en wii fit lijkt me wel vet maar kost 90 euro :W)
en op de ds Mario Kart en Mario Party vooral tijdverdrijf

en kun je niet de amerikaanse versie van GTA importeren want PS3 is Region Free
teminste als het zin heeft weet de release niet van Europa en Amerika
ChillenDerWijs » Gepost op: 10 maart 2008 om 22:52
Ik heb vandaag weer even Doom 64 gespeeld, op de Nintendo 64... jeugdsentiment..
Gewoon Rens » Gepost op: 10 maart 2008 om 22:56
ik had Ultimate Doom gedownload maar die deed het niet op vista

misschien ga ik me ook nog een xbox360 hale voor de wat meer hardcore games (gta4 enzo)
of een ps3 als die nog eens goedkoper wordt
ChillenDerWijs » Gepost op: 10 maart 2008 om 23:06
Tja, ik wacht wel lekker af tot al die shit goedkoper wordt voor ik het aanschaf. Ik heb geduld...
Gewoon Rens » Gepost op: 10 maart 2008 om 23:19
xbox arcade heb je nu al voor €199
ChillenDerWijs » Gepost op: 11 maart 2008 om 11:13
Mja, ik heb liever de PS3...

Tot die tijd doe ik het wel met de Wii, PS2 en veel oude consoles waaronder de Nintendo 64 en Sega.
Gewoon Rens » Gepost op: 11 maart 2008 om 13:45
Wii is cool
Diek
(admin)
» Gepost op: 24 maart 2008 om 22:12
Alle Wii's zijn gisteren alweer uitverkocht bij MM, ik had de allerlaatste verkocht

Ik ga dit weekend denk ik een PS3 kopen, 40 gb met 4 spellen (oa Assasin's Creed ). Maar ik moet er nog even goed over nadenken, jullie horen het nog wel (like y'all care)
Robin
(admin)
» Gepost op: 25 maart 2008 om 2:04
Zorg sowieso als je een console gaat kopen, dat GTA er op past, want die ben ik van plan bij jou te gaan spelen.
Diek
(admin)
» Gepost op: 25 maart 2008 om 8:42
Jonge ik heb het er met die gozer van de games afdeling bij MM al over gehad dat GTA bij ons in de aanbieding komt, dus dat sowieso
Nee, PS3 is het beste wat er te krijgen is qua consoles, dus die wordt het sowieso..
Gewoon Rens » Gepost op: 25 maart 2008 om 15:42
games zijn bij de MM altijd goedkoper wii spellen die normaal €50,-- kosten kosten daar maar €44,-- dus beter reserveer je bij de media markt Mario Kart Wii en Super Smash Bros. Brawl alvast
Diek
(admin)
» Gepost op: 25 maart 2008 om 16:29
Alsof ik voor iedereen shit ga reserveren
  » Index
   » Media³

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - Volgende »
257 posts
6058 views
Weurd 2.0.0 - Designed by Bigger Picture Design