Robin
(admin)
|
» Gepost op: 9 januari 2008 om 0:33
|
|
Zoals ik al een paar keer heb aangegeven zal Weurd binnenkort van host veranderen. Bij de nieuwe host, xsxn heb ik meer ruimte, zijn er meer mogelijkheden voor het script en staat de datum wel goed (het is nu 0:45 )
Alleen dit betekend dat er wel data verloren kan gaan. Niet de data die we tot nu toe hebben, die is veilig, maar tussen het moment dat het domein verhuist wordt en dat hij echt verhuist is kan een gat komen, vooral wat betreft posts op het forum dus.
Hiervoor is een oplossing: bij de nieuwe host krijg ik namelijk een tijdelijk ipadres waarop ik Weurd kan plaatsen. Na de verhuizing wordt het domein Weurd.nl daaraan gelinkt als ik het goed begrepen heb, dus ik hoef het dan niet opnieuw helemaal te verhuizen.
Ik hoop dat ik morgen de beschikking heb over dat ipadres, dan zet ik of morgenochtend meteen, of morgen laat in de avond Weurd daarop. Zo gaan er hoogstens posts van Cynthia verloren als ze nog laat op Weurd zit Dus overmorgen zitten we hopelijk al op de server van de nieuwe host te spammen.
Dat was hem weer, tot de volgende keer.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 9 januari 2008 om 22:06
|
|
Doei
|
|
Syntax Error
(moderator)
|
» Gepost op: 9 januari 2008 om 22:20
|
|
Nou, bedankt voor de mededeling! Dan zal ik dus maar niet meer laat op Weurd gaan chillen
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 10 januari 2008 om 0:29
|
|
Ik zou die shit van zaterdag tot zondag overzetten, dan missen de minste mensen het lijkt mij, behalve de eckte hardcore peeps natuurlijk.
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 10 januari 2008 om 3:38
|
|
Ik heb er weinig keuze in wanneer het echt overgezet kan worden, het is van 3 partijen afhankelijk... Maar ik ga morgen de hele zooi op het tijdelijke domein zetten, zodat we daar gewoon kunnen wachten tot het domein daaraan gekoppeld wordt.
Toegevoegd na 2 uren 38 minuten 3 seconden:
Nou, het is gelukt hoor... Weurd staat op de nieuwe server. Voor het forum wordt je al doorgeschakeld zoals je gemerkt hebt, de site kan gewoon zo blijven zodat google ook niet gaat huilen. Nu is het wachten tot Weurd.nl aan deze server gekoppelt is, dit duurt hoogstens 3 dagen, maar waarschijnlijk is het veel sneller gebeurt. Zodra het gebeurd is, zie je de melding op Weurd.nl over het forum dus niet meer.
Ik moet echt niet vergeten dan robots.txt goed te zetten, dus daarom post ik het maar even hier.
Toegevoegd na 2 uren 38 minuten 31 seconden:
Oh en ohja, het is nu 3:38 he.. wat ik niet voor Weurd over heb
|
|
Syntax Error
(moderator)
|
» Gepost op: 10 januari 2008 om 21:38
|
|
Het is wel zeer terecht hoor, voor Weurd moet je je ten aller tijden kunnen inzetten
|
|