Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 12 april 2010 om 13:14
|
|
Wat heb jij afgelopen weekend uitgespookt dan.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 12 april 2010 om 20:53
|
|
Hoi Johan
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 13 april 2010 om 23:22
|
|
http://www.musicmeter.nl/album/74167
LOL @ de laatste track
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 26 april 2010 om 10:56
|
|
| Quote: | | Antonio Cassano zal over ruim een maand niet op het WK in Zuid-Afrika te bewonderen zijn. De wispelturige aanvaller van Sampdoria speelde zijn laatste interlands onder leiding van voormalig bondscoach Roberto Donandoni, maar heeft Marcello Lippi duidelijk laten weten dat hij niet op een oproep zit te wachten. "Ik ga mijn bruiloft van 19 juni absoluut niet uitstellen." |
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 27 april 2010 om 23:16
|
|
http://moviemeter.nl/film/54348
|
|
Roeboe
(moderator)
|
» Gepost op: 6 Mei 2010 om 17:03
|
|
| Quote: | (...) (waarop ook Vieze Fur en Spacekees meededen), verschijnt dit jaar zijn eerste cd, De Kassier. Ook Hef is lekker bezig: zijn clip Puur is een grote hit op YouTube en in 2009 dropte hij zijn goed ontvangen mixtape Hefvermogen. Geef ‘m een uur en hij heeft het gefikst!
Wil jij hier graag bij zijn? Dat kan, want wij geven 3x2 kaarten weg voor Turk & Hef! Op donderdag 13 mei staan zij in Tivoli de Helling. Wat jij moet doen om kans te maken op deze kaarten is een mailtje sturen naar win@tivoli.nl en antwoord geven op de volgende vraag: hoe heet het debuutalbum van Turk die dit jaar is verschenen?
Winaars krijgen maandag a.s. bericht. |
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 6 Mei 2010 om 19:12
|
|
Ghehe ik vind hem leuk
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 6 Mei 2010 om 23:18
|
|
Ik vat hem niet
Toegevoegd na 1 uur 15 minuten 27 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=xVtk7PYykNM&annotation_id=annotation_838006&feature=iv
Ik vind dit echt vet
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 6 Mei 2010 om 23:30
|
|
You're kiddin' right? Over ik vat m niet?
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 7 Mei 2010 om 6:01
|
|
Nee ik vat hem echt niet
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 7 Mei 2010 om 8:21
|
|
Het antwoord staat al gegeven een paar zinnen er boven.
Toegevoegd na 25 seconden:
» ImismgaxUnimash heeft zich als laatste op dit forum geregistreerd.
Hmmkay?
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 9 Mei 2010 om 15:56
|
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/939731/c8ae31f5/when_you_see_it.html
lol @ Kimbo Price
Toegevoegd na 35 minuten 55 seconden:
Fail voor mezelf btw dat ik Kimbo Price zei
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 10 Mei 2010 om 17:27
|
|
Fuck, ik ben m'n laptop vergeten mee te nemen van m'n werk. Nu kan ik vanavond niet relaxed internetten en morgen moet ik vroeg weg om hem op te halen. Dan maar een film checken of een boek lezen vanavond.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 17 Mei 2010 om 21:20
|
|
TNT post.. deze week al 2 pakketjes verstuurd die niet aangekomen zijn en waar ik dus achteraan moet gaan bellen. Volgens mij heeft een postbode nu een leuke cd/dvd collectie dankzij mij.
2 weken terug hebben ze een PS3 die ik heb opgestuurd ook al naar een Belgisch postkantoor gestuurd, terwijl hij gewoon in NL geadresseerd was...
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 28 Mei 2010 om 17:20
|
|
De Indiase politie heeft een duif gearresteerd. De vogel wordt ervan verdacht voor Pakistan te hebben gespioneerd.
Op het lijf van de duif waren een adres en telefoonnummer uit Pakistan gestempeld. De Indiase politie vermoedt dat het dier is gebruikt als postduif. Hij werd namelijk gevonden in de provincie Punjab, die aan Pakistan grenst.
India neemt het zekere voor het onzekere en laat de duif bewaken door gewapende beveiligers. Verder mag de vogel geen bezoek ontvangen en heeft hij voor zover bekend geen advocaat toegewezen gekregen.
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 28 Mei 2010 om 18:10
|
|
Hhahahahahaha vooral die eerste zin doet t m.
|
|
Roeboe
(moderator)
|
» Gepost op: 29 Mei 2010 om 15:16
|
|
Die laatste zin ook hehe.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 2 juni 2010 om 15:06
|
|
Ik fail. Zaterdag was een gitarenveiling van een failliete muziekwinkel hier in de buurt. Ik was het zaterdag helemaal vergeten. Er gingen gitaren van 2000+ euro weg voor 400... Ik dacht er vandaag pas weer aan
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 3 juni 2010 om 19:34
|
|
EEEEH JORAN GEARRESTEERD. Die wordt iemand's bitch in de Chileense OZ.
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 3 juni 2010 om 21:19
|
|
Care.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 3 juni 2010 om 21:22
|
|
Ik vind het altijd wel amusant hoe de pers zulke dingen opblaast. Jammer dat er weer iemand heeft moeten sterven hiervoor, maar ik blijf het wel volgen de komende dagen. Elke site/krant/nieuwsbron spreekt elkaar tegen vandaag.
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 30 juni 2010 om 16:10
|
|
President Nigeria schorst nationaal team voor twee jaar
Het nationaal voetbalelftal van Nigeria mag de komende twee jaar niet in actie komen van president Goodluck Jonathan. De politicus is dermate teleurgesteld in de prestaties van de Nigerianen op het WK in Zuid-Afrika, waar ze in de eerste ronde werden uitgeschakeld, dat hij de ploeg voor twee jaar wil schorsen, meldt persbureau Reuters woensdag.
“Mijnheer de president heeft besloten dat Nigeria teruggetrokken zal worden uit alle internationale voetbalcompetities voor de komende twee jaar, zodat Nigeria de tijd krijgt om het voetbal te reorganiseren”, heeft Ima Niboro, een speciale adviseur van Jonathan, laten weten.
“De beslissing was noodzakelijk naar aanleiding van de slechte prestaties van Nigeria in het toernooi om de wereldtitel dat momenteel gespeeld wordt”, luidde de verklaring verder. The Super Eagles werden, in een groep met Argentinië, Zuid-Korea en Griekenland, roemloos uitgeschakeld. De president had de spelers eerder nog opgedragen om wereldkampioen te worden. “Dat is jullie nationale plicht”, vond Jonathan.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 13 juli 2010 om 19:56
|
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/1039561/86eaf649/eminem_not_afraid_at_t_in_the_park.html
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 22 juli 2010 om 9:15
|
|
Ik heb net verse pepers op mijn crackert met kaas gedaan, deze blijken toch een stuk scherper dan die uit de supermarkt. Nu lopen er tranen over mijn wangen
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 14 augustus 2010 om 17:00
|
|
Gaat lekker vandaag. Ik wilde de aardappeltjes pakken die ik voor m'n vakantie al gekocht had, ik dacht dat die dingen bijna onbeperkt houdbaar zijn. Niet dus. Hele ding opgebold..
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 14 augustus 2010 om 17:26
|
|
Mooie waterkoker
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 14 augustus 2010 om 19:36
|
|
Thanks.
|
|
Diek
(admin)
|
» Gepost op: 14 augustus 2010 om 19:50
|
|
http://z0r.de/1090
Staan echt geniale dingen op die site als je gewoon een paar keer op random ramt.
|
|
Robin
(admin)
|
» Gepost op: 18 augustus 2010 om 7:24
|
|
Ik verslikte me in vruchtensap vanochtend. Nu doen mijn keel en neusholte pijn door het zuur.
|
|
Jurgio
(moderator)
|
» Gepost op: 18 augustus 2010 om 8:46
|
|
Fail, ik had een keer wat zieks in een winkel. Nam een grote slok van water maar dat kwam bijna allemaal in het verkeerde keelgat. Toen spoot alles er al hoestend als een fontein uit haha.
|
|