DE VOORSPELCOMPETITIE II
   » Index » Voorspellingscompetitie
        Nieuwe post
Pagina 1 van 1
7 posts
594 views
Diek
(admin)
» Gepost op: 10 juni 2009 om 23:59
De Nieuwe Voorspelcompetitie

Inleiding
Izzie weer! Izzie izzie izzie weer!
Het kan me geen fok schelen of er animo voor is, we gaan die shit gewoon doen baby! Ook de niet voetbalkenners (C en Rens) moeten meedoen, aangezien C het redelijk deed op het vorige EK.
De bedoeling is dat we alle grote wedstrijden gaan voorspellen + de entire eredivisie.

Invullen
Ik maak een excel-invulsheet, dat ik elke keer upload als er een wedstrijd of competitieronde voorspelt moet worden. Deze dient voor een afgesproken datum ingevuld te worden, vul je hem niet in, doe je wel mee, maar verdien je die ronde dus geen punten.

Punten
Voor elk goed voorspelde wedstrijd krijg je 10 punten.
Daarnaast zullen er nog bonusvragen bijkomen, waarmee extra punten te verdienen zijn. Dit zal je allemaal terugvinden in het Excel-sheet.

Prijzen
Zijn er niet. Echter, de verliezer moet op een Weurd meeting een rondje bier betalen.

Organisatie
Is in principe in handen van ondertekende. Mocht ik een keer niet in staat zijn dit te doen, vertrouw ik erop dat een vervanger het van me wilt overnemen en dit ook eerlijk en tijdig doet. Ik maak voor elke wedstrijd/speelronde sheets, die ik upload via Speedyshare. Als je deze hebt ingevuld, kan je hem opnieuw op Speedyshare zetten en naar mij PM'en, om het overzichtelijk te houden.

Ik heb hier een voorbeeldsheet gemaakt. Een hele erdivisiespeelronde zal dus in 1 sheet onder elkaar te komen staan. Misschien komt het geheel ietwat chaotisch over, dit is het niet. Ik was gewoon moe toen ik het maakte.
Gewoon Rens » Gepost op: 11 juni 2009 om 19:40
Ik vind het wel een goede rede van je dat ik mee moet doen, omdat cynt het vorige keer goed deed

en waarom zijn er geen prijzen, ga die bij de MM regelen dat ze ons gaan supporten enzo met Plasma's, Playstations, gratis muziek, en wasmachine's
Diek
(admin)
» Gepost op: 11 juni 2009 om 20:49
Is goed
Roeboe
(moderator)
» Gepost op: 11 juni 2009 om 21:08
Doe ook een stofzuiger, en een magnetron.
Diek
(admin)
» Gepost op: 11 juni 2009 om 21:26
Ke
Robin
(admin)
» Gepost op: 18 augustus 2009 om 10:02
We falen een beetje
Diek
(admin)
» Gepost op: 18 augustus 2009 om 21:36
Ik had geen zin meer